The Best Of... (2)

poniedziałek, września 16, 2013



Sierpień! Dla uczniów ostatni miesiąc przed rozpoczęciem roku szkolnego, dla studentów miesiąc przed poprawkowym wrześniem, dla pracujących miesiąc urlopów. A co u nas?

 NA KUCHENCE 

->
Burgery z indyka okazały się strzałem w dziesiątkę! Prawda jest taka, że nigdy nie jedliśmy lepszych, a te fast foodowe naprawdę mogą się schować. Co więcej, zaczęliśmy sami piec bułki. Próbujemy masę przepisów, również na te hamburgerowe bułeczki, więc spodziewajcie się na blogu więcej hamburgerowych opcji. Może wegetariańskie? Albo z pomidorkami koktajlowymi lub żółtymi? A może macie jakieś wyszukane sosy, żeby uniknąć ketchupu czy musztardy?
---

 NA CEDEKU 


-> Właśnie kupiliśmy bilety na koncert. Panowie z Editors zagrają na początku października w Poznańu. Naprawdę nie możemy się doczekać, a skreślanie dni w kalendarzu idzie tak powoli.... Wam polecamy ich najnowszą płytę. Klimatyczna, emocjonalna, pełna bólu i miłości - takie jest właśnie "The Weight of Your Love", The Editors. Szczerze polecam, Przemo. Idzie jesień....
---

 W BIBLIOTECZCE 


-> Kurczaki! W mojej biblioteczce mam same kryminały! A głowie trzeba czasami dać trochę wolnego, chwilę relaksu. Chciałem wybrać coś lekkiego do poczytania, i nie mam. Dlatego poodwiedzałem kilkoro Przyjaciół i młodsze kuzynostwo. Tam udało mi się znaleźć coś interesującego, i nie będące kryminałem.. I tak dorwałem "Wybranych", C.J. Daugherty i powiem Wam, że byłem bardzo, bardzo, ale to bardzo zaskoczony. Czułem się tak, jakbym czytał książki o Harrym Potterze.

I nie powiem nic więcej. Po prostu weź tę książkę do ręki i przeczytaj. Naprawdę wciąga, więc nie zajmie ci to wiele czasu!
 
---

 NA EKRANIE 


-> pewnością pamiętacie z dzieciństwa historię o Jasiu i Małgosi - dzieciach więzionych przez złą czarownicę? Czy wtedy przeszło Ci przez myśl, że rodzeństwo, kiedy udało im się pokonać straszną czarownicę, i uciekli z chatki, zostali pogromcami czarownic? Nie? W takim wypadku obejrzyj Hansel i Gretel!

3 komentarze:

  1. uwielbiam zdrową wersję domowego hamburgera. A sos - może czosnkowy na jogurcie greckim?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na mnie książka "Wybrani" nie zrobiła aż tak dużego wrażenia, jednak mimo wszystko planuję przeczytać kolejny tom :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, jestem zainteresowana współpracą z Państwa blogiem, proszę o kontakt:) wspolpraca@armadeo.pl

    OdpowiedzUsuń

Hej! Jesteś tu? No, powiedz coś..... :)